• تاریخ انتشار : 1399/07/20 - 14:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 7
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

انتصاب مشاهده گران برنامه "مشاهده آموزش همتایان" ( ماه )

رئیس دانشکده در ابلاغ های جداگانه مشاهده گران برنامه مشاهده آموزش همتایان (ماه) را منصوب کرد.

دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده در ابلاغ های جداگانه مشاهده گران برنامه مشاوره آموزش همتایان (ماه) را منصوب کرد. متن ابلاغ ها به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر هومن شهسواری، عضو محترم گروه آموزشی داخلی جراحی
سرکار خانم دکتر ناهید دهقان نیری، استاد محترم گروه آموزشی مراقبت¬های ویژه و مدیریت پرستاری
سرکار خانم دکتر مهرناز گرانمایه، عضو محترم هیات علمی گروه آموزشی بهداشت باروری، بارداری و زایمان
سرکارخانم دکتر مریم اسماعیلی، عضو محترم هیأت علمی گروه آموزشی مراقبت های ویژه و مدیریت پرستاری
جناب آقای دکتر جماالدین بگجانی، عضو محترم هیأت علمی گروه کودکان و ویژه نوزادان
ٰسرکار خانم دکتر شهزاد پاشایی پور، عضو محترم هیات علمی گروه آموزشی بهداشت جامعه و سالمندی

یکی از وظایف دانشگاه‌های علوم پزشکی توانمند نمودن اعضای هیات علمی به منظور ایفای نقش معلمی ایشان است که یکی از راه‌های موفق و موثر آن، استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات خود اعضای هیات علمی است. در همین راستا برنامه «مشاهده آموزش همتایان» (ماه) در قالب برنامه جامع توانمندسازی اعضای هیأت علمی در شورای آموزشی دانشگاه مصوب شده است و در حال حاضر به مرحله اجرا رسیده است. در چارچوب این برنامه و صرفاً با هدف توان‌مندسازی، امکان حضور ساختارمند اعضای هیات علمی در جلسات آموزشی همکاران فراهم می‌شود تا با ارایه بازخورد سازنده به ایشان موجب رشد و توسعه توانمندی‌های تدریس و شکل‌گیری بازاندیشی و تامل در فرایندهای تدریس گردد.
   نظر به اینکه حضرتعالی به عنوان چهره‌ای موفق و موثر در امر آموزش و تدریس در دانشگاه شناخته می‌شوید، شما را به عنوان مشاهده‌گر برنامه «مشاهده آموزش همتایان» (ماه) به مدت دو سال منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود با هماهنگی مرکز مطالعات و توسعه آموزش و دفاتر مرتبط و بر اساس شیوه¬نامه مصوب به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه مشارکت فعال داشته باشید. 
   امید است که با برخورداری از عنایت پروردگار و بهره‌برداری از تجربیات ارزشمند خود، موجب ایجاد انگیزه در اعضای هیات علمی و رشد و ارتقای حرفه‌ای همکاران خود شوید.


دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی 
رئیس دانشکده 



توضیح این که سرکار خانم دکتر شهرزاد غیاثوندیان استاد محترم گروه آموزشی پرستاری داخلی وجراحی، سرکار خانم دکتر لیلا صیادی استادیار محترم گروه آموزشی پرستاری داخلی وجراحی، سرکار خانم دکتر معصومه ایمانی پور استادیار محترم گروه آموزشی پرستاری مراقبت های ویژه و مدیریت پرستاری و سرکار خانم دکتر زهرا بهبودی مقدم دانشیار محترم گروه آموزشی بهداشت باروری، بارداری و زایمان نیز در اسفندماه سال ۹۸ به عنوان مشاهده گر برنامه «مشاهده آموزش همتایان» (ماه) منصوب و مشغول به فعالیت هستند. 
  • گروه خبری : حوزه ریاست ,معاونت آموزشی
  • کد خبر : 256134
کلمات کلیدی
سمیه عطایی
تهیه کننده

سمیه عطایی